Bra helg!

Har haft en underbar helg med Sara! Igår kväll var vi med det härliga konfirmations gänget, bra människor dedär! Vi kollade på film och spelade fotboll, haha, kan då säga att mina fotbollstalanger inte finns kvar ;) På dagen hämtade vi min nya cykel och köpte jordgubbar och dom var underbara!! Cykeln med för den delen! Fick även min första födelsedagspresent som var från Sara och Signe! Tack ännu en gång kära ni! ♡ när vi kom hem på kvällen slocknade Sara nästan direkt och jag lite senare.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi åkte till Ica och handlade till mamma på förmiddagen, sen har vi cyklat runt i Kvarnsveden eftersom det är så fint väder! När vi kom hem gjorde vi smootie och satt oss ute i solen och stekte tills Sara skulle hem.

Presenterna jag fick vart jag riktigt nöjd med! Jag fick ett par shorts, en topp, en hårmascara(!!), en skrubb-boll och en vanlig mascara. Jag ska göra ett inlägg med bara massa bilder från helgen!

Hoppas ni har det bra! Imorgon börjar praoen så ingen skola på 2veckor!! :D

(smakprov på min dipdye!!!!)




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0