Beslutsångest.

Jag sitter och klurar på en helt ny design. Jag är nöjd med den jag har nu, men den jag har i huvudet är jag också nöjd med. Jag vet inte hur jag ska göra än men jag fortsätter jobba på den nya. Det jag kan avslöja är att den inte är lika färgglad som den jag har nu. Vad tycker ni, ska jag byta design?




Postat av: Emma

hahah åh det är lika för mig! Har gjort en ny men vet inte om jag är nöjd eller inte fast ändå är jag det hahah ;)

Svar: haha jaa, de är jättejobbigt! men jag har iallafall säkerhetskopierat min design jag har nu (eller något sånt) ifall jag gör om och ångrar mig ;) men vi får se hur jag gör! :)
agnesfredrikamaria.blogg.se

2012-08-11 @ 01:16:23
URL: http://mylifebyemma.blogg.se

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0