Magi.

Tänk om man kunde trolla. Då skulle jag kunna trolla fram designen jag har i huvudet istället för att behöva sitta med massa koder, siffror, bokstäver och symboler osv.. Har inte kommit så långt eftersom jag inte orkar slå mig ner framför datorn och börja fixa den. Men så småningom kommer den nog! Egentligen har ni sett en del av den men mer säger jag inte ;-)


Nu gick Ida precis ner och åt, efter de kanske vi åker till mig så jag får stoppa i mig något ifall vi drar ut på äventyr. Åker på cup imorgon så det blir ingen sen kväll ikväll. Ska FÖRSÖKA komma i sängs innan 00 vilket förmodligen inte kommer gå men absolut senast 01!!! Nu skriver jag bara massa strunt för att fördriva tiden, men vi hörs sen! HEJS!

villvillvillvill.....



Postat av: Alexandra

sv: Eftersom jag har ganska många följare på bloggen blir det att folk kontaktar mig eller att jag kontaktar små företag så skriver jag om tex produkter eller har tävlingar på bloggen. Som tillexempel tävlingen jag har på bloggen nu så var det dom som konakta mig c:

2012-08-13 @ 13:20:05
URL: http://lakeyours.devote.se

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0