Sen summering av P&L 2012.

Fäller en liten tår och tänker tillbaka på den bästa veckan i hela mitt liv, saknar det så himlans mycket!...

Längst fram på Maggio, helt underbart, grymma personer på scen, ögonkontakt med Maggio TVÅ ggr!....


...NERO, hade aldrig hört dom förut, men jag hakade på dom jag var med och de va ett riktigt ös i spöregnet. Helt klart värt de! Grymma!!.....




...Skrillex, finns inte så mycket annat att säga, dom va grymma! det lilla jag såg, vi hann dit när de var cirkus 30 min kvar....



..och så dom som gjorde mitt P&L, SIMPLE PLAN!!! Sååååå himla grymma och han som sjunger är så galet snygg. Stolt som man är fick man ögonkontakt med honom i slutet (han också!!), trodde jag skulle svimma av då! (det är mig ni ser någon cm till vänster om den blåa saken i mitten vid ca 3.53, då fick jag ögonkontakt med han!!!)....


...Den svenska björnstammen, himla härliga! Stog ganska långt fram då om jag inte minns helt fel, blev även ägare av deras tygkasse som jag älskar!!...



...Markus Krunegård, vilken kille, han va grym som alla andra, dock har jag hemska minnen från låten som spelas i början, book of days alltså... 



...Melissa Horn, älskar den tjejen, askalasbra live och underbar röst, love!!....



...och sist, men absolut inte minst! Självaste Rihanna!! Det är många som tycker hon va as dålig för hon drack på scenen och var sen och hela tjossan, men för mig var det helt magiskt! Att stå med underbara människor och sjunga med till självaste Rihanna är ju gaaaalet!



Det var det bästa slutet på hela peace and love! Längtar som bara den till nästa år! Tack till alla som gjorde detta till den bästa veckan i hela mitt liv!! Det hände så mycket som jag aldrig trodde skulle hända, det kom massa överraskningar hela tiden. Det kom fram folk och pratade hela tiden, man kunde bara vara, bara vara sjukt galen!! Min första festival var så bäst så jag inte finner ord som beskriver den! Träffade på bland annat Mange Makers, Andreas Wijk (han stog bakom oss på MAGGIO!!) och Angelicka Blick. Det var helt enkelt GALET JÄDRANS KUL!!!! VI SES NÄSTA ÅR!!!! 






Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0