Tog semester.

Åkte till Östhammar över helgen, som ni kanske märkte på instagram. Lägger upp lite extra mycket bilder där när jag inte kan blogga och när jag åker bort. Det va jättefint väder i Östhammar, solsken hela helgen, dock blåsigt men det hindrade inte mig med att gå i bikini på stranden. Vi gick ner dit på dagen och när dom andra gick till husvagnen så gick jag och Julia ut på bryggan och fotade en hel del. Ska kolla igenom alla bilder och kolla vilka jag ska framkalla. Ska göra det nu snart, det ska upp bilder på väggen och det blev ganska många bra bilder på mig och ystersyster. Så jag har lite att göra nu på kvällskvisten! Sen ska jag kolla upp massa ansiktsprodukter, vill inte ha acne problem då jag vet hur hemskt det är! Så de kirrar vi till imorgon, ha det! HEJS! :)

Här kommer en tjuvkik på bilderna, dålig kvalié men jag lägger upp bättre bild(er) senare! 



Postat av: cornelia

å så härliga bilder!! :D

Svar: Tack så mycket! Ska försöka lägga upp några fler inom en snar framtid :-)
agnesfredrikamaria.blogg.se

2012-08-07 @ 00:32:48
URL: http://korvcornelia.devote.se

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0