Sommarplanerna är igång.

Konfirmationens första dag är avklarad och det har gått riktigt bra faktiskt. Inte för att jag vet vad som skulle gått sämre men det har gått bra idag iallafall! Efter konfirmationen åkte jag, sara, signe och malin till kupolen för en fika. Inte så pigga och alerta så vi hoppas på att vi är och förblir friska och krya!

I helgen hade jag handbollscup och det gick faktiskt riktigt bra för mig tycker jag! Är faktiskt lite stolt över mig själv om jag ska vara ärlig... Vi tog oss iallafall till semifinal men förlorade där och då blev jag lite besviken när vi var så nära..."Det känns piss att snubbla över målsnöret" som Amandus Allstadius från BigBrother skulle sagt.

Blogg.se appen funkar inte så därför kommer det inga bilder men jag hoppas det går bra ändå! Jag ska försöka få in någon bild lite då och då. Jag har lite att göra om dagarna och datorn används inte ofta men jag ska göra mitt bästa!

Hoppas ni har det bra iallafall! Nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bad, jag fryser och känner mig hängig, så ett bad låter askalas! Kram på er mina trogna älskade cirkus 10-20 läsare som kollar min blogg varje dag!! ♥ Kram på er andra också såklart! ;-) ♥

Bild från min systers instagram! 


Postat av: Michaila - I can do anything with the right shoes!

Såg härligt ut! :)

2012-06-18 @ 21:49:54
URL: http://michaila.blogg.se

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0