Ny vecka, nya möjligheter.

Varit med Ida (kusin) idag. Vi pratade (som alltid!), kollade på film och "lekte" i källaren med projektorn. Blir alltid som fyra år yngre när jag är med henne, helt underbart och en helt underbar människa, är så glad att jag har dig!!

Imorgon ska jag träffa min saknade vän Emma! Inte träffat henne på jättelänge så det blir nog förmodligen mycket prat, och de är ju alltid lika kul! Älskar att prata om allt och ingenting, så himla skönt! Men vi får se om vi hittar på nå annat också, de visar sig.
På onsdag har jag inte bestämt något till 100% men jag hoppas på att det blir det det lutar åt. Sen torsdag-söndag har jag inte heller något bestämt, men det visar sig vad som händer då! Det blev mycket text så nu säger jag godnatt och hoppas på att jag somnar ganska snabbt,så Emma slipper vänta på att jag ska vakna imorgon ;-)

Ha det! ♡


Saknar dig min fina!




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0