Det börjar närma sig.

Jag åkte hemifrån med en miljon fjärilar i magen. Åkte till samlingen, nervös som ett as, och satte mig på bussen. Satt vid folk jag aldrig träffat förut. Under bussresan blev det inte mycket sagt från min sida (jag som alltid pratar annars!). När vi kom fram hade jag blivit erbjuden att få dela rum med mina två nya änglar, Sara och Signe. Var med dom och kände mig mer och mer bekvämmed dom jag var med.

 

Efter lägret när vi gick av bussen kändes det som att vi hade känt varandra i ett år eller mer! Efter detta läger kom jag närmare och närmare flera av personerna. Det kändes så bra eftersom jag inte kände en jycke när det började. Nu i slutet är dom som mina bröder och systrar. Vi pratar om allt, vi fjantar oss tillsammans, vi är seriösa tillsammans, vi skrattar tillsammans och ställer upp för varandra. Det kommer bli vemodigt att "lämna" er! Kommer sakna tiden med mina underbara vänner.Det har varit grymt kul att vara med er och lärt känna er. Hoppas några håller kontakten efter detta. Lägren vi varit på har varit riktigt kul och somsagt, kommer sakna er!

Tjuvkik på outfiten för konfirmationen;

 




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0