städa, träna, sova

Skulle vilja ta en powernap någon minut men vet inte riktigt om jag har tid med de. Fast de skulle ju vara skönt...är så himla trött!! Jag ska iallafall städa innan jag åker på träningen. Det är sen träning så ska nog göra mig macka som jag kan äta i bilden påväg hem. Måste sova några extra timmar, har somnat sent i flera dagar nu.. inte bra...

Nog om mina sömnproblem. Idag har vi varit på framtidsmuseet på en energijakt. Trodde de skulle vara piss tråkigt men det va faktiskt kul! Mitt lag var sååååå nära finalen.. Det var en boll ifrån. Men det var bra ändå! När vi va tillbaka i skolan åt vi sen hade vi tre lektioner till. Imorgon börjar vi 9 och min lärare blev jättesur när jag frågade om vi kunde få sovmorgon imorgon eftersom vi missade våran idag (vi har bytt sovmorgons dag, hade på torsdag ist för fredag men nu har vi bytt tillbaka). Det svar jag fick var en mördar blick och ett nej i en tonart så de lät som om jag var helt dum i huvudet....inte min favorit lärare...

Har massa plugg framöver så i helgen blir det inte så mycket mer än att plugga som det ser ut nu. Måste sätta igång nu! Hejdå, ha ett bra liv så hörs vi när vi hörs! Ska försöka få in ett inlägg minst en gång per dag. Statistiken stuupar!!! Håll ut!! Jag kommer tillbaka så fort jag kan!!!! ♥



Börjar halka efter med fotningen också.. mina nästa fotningar ska innehålla hästar/djur, amanda och hanna!! Måste börja planera lite.....några tips? :)




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0