Vad vill du läsa om?

Musikprov, svenska hemprov, fysik prov, biologi prov

Detta är mina prov de närmaste sju skoldagarna... därför kommer de vara ganska dött här. 

Medans jag är borta, eller medans jag pluggar, så kan väl ni göra mig en tjänst? :)
Kommentera detta inlägg om vad ni vill läsa om, jag vet att vissa känner att de inte vill kommentera i min blogg eller att de inte orkar men ni får kommentera som anonyma och skriva erat namn där mailadressen ska stå (då ser bara jag), och ni kan väl ängna någon minut för lilla mig? :) Jag bryr mig inte så mycket om vem som kommenterar, kille eller tjej, de spelar inte mig någon roll.. jag har bara fått lite bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva såååååå...vill du göra mig en tjänst? :)




Postat av: Pappa J

Jag skulle vilja veta vad du skulle göra om du vann 1 miljon svenska kronor och varför du skulle göra det du kommer skriva om.

2012-04-17 @ 18:25:03
Postat av: Emma

Hejsan hoppsan! Lite dagens outfit skulle vara najs, veckans blogg ;)

2012-04-17 @ 18:29:48
Postat av: Ice Thorslund

dagens låt , snygga kläder och så :-)

2012-04-17 @ 19:01:30
URL: http://hannahice.blogg.se/
Postat av: fadde

kanske berätta om dig själv och jag tycker att du ska skriva vad du tycker om stora samhällsproblem eller så kan det vara andra saker du vill skriva om, där din åsikt framgår.

2012-04-20 @ 02:08:03

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0