we are golden


Ni är så hemskt underbara!

Drog hem en vinst sådär på söndagseftermiddagen. Ingen liten vinst heller, vann ju alltihop!
Ska snart hoppa in i duchen, så seg som jag är.. De gick bra hela dan förutom på morgonen. Morgonmatcher är inte våran grej tror jag ;)

Skola imorgon, har inte lust med de, ska lägga mig tidigt idag! Jag vill spela mer handboll! De är extra träning imorgon iallfall. Enda positiva med dagen..nästan. Iallafall så ska jag hoppa in i duchen och sen ta mig något att äta sen ska jag krypa ner under täcket och kolla tv.. eller nå liknande iallafall.

Bloggar till och från som ni ser. Men jag ska försöka blogga varje dag men jag har annat för mig än att sitta vid datorn men jag ska försöka blogga varje dag! :)

Knät har jag inte haft ont i idag! Hur bra är inte de?! De är tack vara min kära mamma! Såg ut såhär idag på knät:


Måste lägga ut bilder som jag tycker är så kuliga!!!
(de är jag som har skrivit dit pratbubblorna!! hihi)




Mer bilder hittar ni här!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0