Home Sweet Home!

Hemma igen! Jag har haft det jätte bra. Jag hoppas att Elin också har de!
Vi har inte gjort så mycket, varit på en liten shoppingtur i Vansbro. Och Äppelbos secondhand, de får vi ju inte glömma. Jag köpte ett par shorts i Äppelbo, de kostade 40:-. Elin köpte en jeansskjorta som hon ska göra om för 24:-. I Vansbro köpte jag grafitti nagellack, makeover pads, pikeé tröja och en väska. Elin hittade ett par springskor för 180:-. Det var inte alls dyrt! Jag köpte min väska för 125:-, den skulle ha kostat 419:-, min pikeé tröja skulle kosta 199:- men jag köpte den för 100:-. Vi gjorde riktiga fynd! =D

Nu är det P&L här i Borlänge och det KRYLLAR av folk! Kul att det händer lite här i stan! =)
Jag får inte gå men vad gör de? Det lär ju inte bli den sista festivalen! Jag kommer iallafall umgås med dom som inte ska dit. Till exempel Lizette =) Kanske drar ut och seglar med henne någon dag, inte bestämt än men kanske =D

Det blev ett långt inlägg men jag hade helt enkelt mycket att berätta ;)



Jag kan ju påminna er om att det händer mycket i min lilla "foto-bok" :D WEHOOOOO!!!!!!


Postat av: sanna och wilma

Hej!

Vi har en länk tävling på våran blogg, skulle vara super skoj om du var med!

Vem vill inte ha några extra 100 besökare till sin blogg? ;)

Kram Sanna och Wilma

2011-06-30 @ 15:09:47
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0