Film mys!

Det är några stycken som har kommenterat om vad de vill läsa om! De flesta vill samma sak, inte de allra roligaste men de är jätte kul att ni kommenterar! Ni ville veta om min(a) plåtning(ar). Jag vill inte gå ut med de så mycket än. Jag vill lyckas först :) Det är nytt för mig och jag är ganska nervös över dom. Fast det är ju faktiskt första gången. 

Det var någon ville ha mer outfits och jag ska försöka lägga in några outfits, det är bara de att jag inte har någon bra plats och ta dom på. Jag kan göra ett försök :)

Nu sitter jag och kollar på film med familjen. Vi har kollat på en film och nu kollar vi på en annan och den är inte så bra så därför sitter jag här.
Jag ska göra lite ändringar här på bloggen. Jag ska göra den bredare och göra lite roligare design. Jag ska försöka iallafall :)

Ha de bäst!



Postat av: anna

hej, när är det du ska göra din(a) plåtning(ar)? haha ;)

2011-07-03 @ 23:39:26

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0