Skolan är igång!

Skolan har då börjat och det är därför jag inte har bloggat på några dagar.

Igår gick vi tre mil. Från Åg till Korså. Jag trodde vi skulle gå runt på nån lång guide när vi kom fram till Korså men de va kanske bara i fem minuter så jag tycker det var ganska onödigt att gå dit. Men har man rätt människor att gå med så går det bra och det var precis de jag hade! Skavsår på axlarna har jag oxå. Vi klarade oss från regnet och fick strålande solsken hela dagen! En mysig dag faktiskt!

Imorgon är det första riktiga skoldagen! Vi har tema vecka på svenskan och son så det är mycket jobb framöver. Mycket skoljobb betyder lite bloggande. Tyvärr! Men skolan går alltid först.
Vårat schema är helt okej, det kunde har varit värre. Vi börjar bara 8 en gång i veckan och det känns bra! Jag ska försöka få tag på mitt schema så jag kan visa er hela veckan. 

Nu ska jag städa, ladda in bilder eftersom jag har fixat en sak som ni ska få se sen, äta, träna och kanske börja kolla på våran temavecka.
Ha de bäst mina älskade läsare!! ♥

Ser ni mitt hår?? Det är blondt!! :D


Postat av: Matilda

Vilken fin header!

2011-08-25 @ 17:20:35
URL: http://justarandomkid.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0