tre...

...dagar kvar till julafton!
och jag har tänkt på att bokstäverna t-r-e sitter bredvid varandra så det blir tre fast baklänges.

Jag, mamma, Gottfrid och Julia har varit på kupolen i tre timmar och letat julklappar. Vi har köpt till alla kusiner och mamma är så snäll så hon betalade alla! Tack mamiii!
Men jag har ett problem även idag. Jag har inget att ha på mig på julafton! Jag har ingenting och jag hittar ingenting på kupolen heller. På nya GinaTricot hittar man ingenting och inte H&M heller. Men jag ska åka till Louise någon dag och kika om hon har något jag kan låna. Annars får jag ta något enkelt.

Julklapparna är iallfall klara! SKÖNT!! BIlderna som jag skulle lägga in igår la jag ju inte in som ni kanske såg. Det gick inte för vårat internet hoppade ur så jag kunde inte lägga in bilderna. Men tänkte lägga ut dom nu.



bilder jag har tagit på min lillebror när han är ute och leker i snön.



Vårat hus, som det kommer fler bilder på. Fast inne.



Lillebror!


våran trapp, eller ljuslyktor på våran trapp, älskar den bilden (a)
sen jag och lillebror :D


Postat av: emsipemsifemsi

fint hus ;) haha

måste vara med dig nån dag agnes :-) ♥

2010-12-22 @ 17:18:28
URL: http://emmaborg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0