Mobilblogg från julias mobil!

Ligger i soffan medans julia har min mobil. Det är därför jag har hennes, fast jag gillar inte hennes knappar. De är så sega och man måste ta i när man trycker, lite skillnad från min touch mobil. Jag är as trött så jag ska nog snart gå och lägga mig. Kanske sover inne hos julia igen för vi kollar ju på ugly betty varje kväll. :-) imorgon ska vi ut och ta kort, både hon och jag behöver bilder. Sen ska jag nog vara med ida sen träna, då måste träningen gå bättre än i tisdags, fyfan på den träningen säger jag bara, det va en rolig träning men allt jag gjorde blev bara fel. Aja, tar nya tag imorgon. Nu har julia gjort ett inlägg på min facebook så lär väl kolla vad som står, sen börjar jag få kramp i mina tummar, jag fattar inte hur hon orkar skicka 1000 sms per dag :-o Godnatt bloggen! Vi hörs imorgon!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0