Julafton!

Sitter hos mormor eftersom dom inte kunde komma till oss för det är så kallt här. Det är ju över trettio grader kallt :-o jag har träffat tomten två gånger idag,en gång hos farmor och farfar och en gång hos mormor och morfar. Hos farmor fick jag mest pengar, och en ring och tre par örhängen. Hos mormor fick jag mycket som vanligt :-) en tv av mamma och en locktång av mormor. Jag vart jätte nöjd med alla julklappar! :-D just nu sitter jag på mormors diskbänk och skriver från mammas mobil eftersom min mobil är död. Jag har haft en jätte mysig julafton och jag hoppas att ni oxå har haft de! Juste, jag fick pippi sockor och pippi vantar av mormor. Nu vantar jag bara på tröjan :D jag kanske lägger in bilder på allt sen. Nu ska jag snart kolla på svensson svensson! Hejdå :-)



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0