Like a rollercoaster.

Just nu går livet i vågor. Jag vet inte alltid vad jag vill eller kan göra. Jag vet inte vad jag känner, eller vad någon annan känner. Jag vill bara att allt ska vara så enkelt, men ändå inte. Jag vill kunna veta hur jag ska tycka. Jag vill kunna veta vad alla andra tycker. Jag vill kunna bestämma över fler än mig själv. Det finns så mycket jag skulle vilja kunna göra, men de går inte! Alltid är det någon person jag tänker på, det kan tillochmed vara en och samma person under en längre tid...
Life is like a rollercoaster och det kan jag ju inte säga emot. Jag tänker ta allt som det kommer, leva i nuet. Njuta av mitt liv som tonåring, pröva mina vingar liksom!

Will you catch me if I fall for you?



Postat av: SALLY

Det skulle va jättesnällt om du ville komma med ett filmtips för jag behöver verkligen det, du ser mer om varflr i inlägget, tack i förhand!
och om du inte gillar såna här kommenterer ber jag om ursäkt ! :)

dirrektlänk till inlägget: http://sallyhansson.blogg.se/2012/june/filmtips.html

btw, skitcoolt hår i menyn !

Svar: Ska kika in och ge dig några filmtips! :-) det är lugnt så länge det inte blir överdrivet ;-) Tack så hemskt mycket! :D dock är det inte äkta.. ;) Ha det bra! kramis!
agnesfredrikamaria.blogg.se

2012-06-17 @ 23:08:47
URL: http://sallyhansson.blogg.se

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0