Kusin + en till kusin.

Några bilder från igår, jag och Ida åkte till våra mindre kusiner. De började med att vi skulle skrämma dom, och vi lyckades nästan, dom tyckte vi såg läskiga ut innan dom såg att de va vi. Sen var vi ute vid en lekpark på kvällen och så gick vi runt lite överallt och pratade och tokade oss. Sen åkte jag och ida amerikanare hem till henne (åkte de dit också!), å sen cyklade jag hem. Nu ska jag göra klart de sista här hemma, bädda sängen, packa påsar med kläder och så tar jag och Ida cykeln upp till Sebastian (kusinen på bilden!) och är med han. Ha en bra dag! Solen lyser inte lika mycket idag, men ha de bra ändå! (första bilden är vad jag hade på mig igår, tunika från newyorker, Idas tröja och gamla gladiatorskor) HEJS!




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0