Ett tips från mig!!

Är du trött på att gå långa dagar i skolan med tighta kläder eller en tight BH som sitter åt? Jag tycker iallfall att det är ganska obekvämt, dom sitter fel, vissa är för stora eller för små och vissa sitter åt så hemskt runt om. Ett ttps från mig till er; använd sport BH! Jag hade de på mig under en stickad tröja idag och det var hur skönt som helst! Helt underbart!!! Jag hade då en svart så det ser ut som att man har linne på sig, men om man matchar färgerna så ser det helt normalt ut. Det ser ut som att du har ett linne under. Jag blev helt kär i att använda sport BH om dagarna. Helt underbart skönt!! 

Det var ett (underbart) litet tips till er tjejor som tycker att vanliga bhar är jobbiga.. Hoppas ni tyckte om det och hoppas ni vågar prova det!!! Nu tar jag mig en dusch!


5 av 5 toasts! kanonskönt!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0