Dramatisk kväll/natt

Min kväll igår började med att jag va hos emma och hade det allmänt mysigt. När vi skulle sova fick jag ont i magen och så men försökte tänka bort det. Det gick dock inte så jag fick åka taxi hem eftersom att jag inte ville vara kvar ifall jag skulle bli sjuk. När jag kommer hem går det inge bra!! Springer in från taxin och...ja...vill inte gå in på fler detaljer men jag blev iallafall sjuk. Idag har jag mått lite bättre. Har inte ätit något på hela dagen och jag har haft nästan 39° feber. Börjar få upp matlusten och febern har sjunkit efter en tablett. 

Jag ska krya på mig och försöka bli frisk så fort som möjligt. Kommer blogga när jag orkar. Ha de bra! :-)


Postat av: Emma

Det var kul så länge det vara iaf :D men jag hoppas du blir bättre! <3

2012-01-28 @ 18:43:57
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0