Blogg.se appen

Det har krånglat med blogg appen i några dagar nu. Kan berätta lite vad jag gjort dom senaste dagarna :)
I lördags var jag på handboll hela dagen. Fick inte spela pga min öroninflammation och de va inte kul! Jag satt jätte taggad på bänken varje match och när det inte gick så bra tänkte jag att jag skulle hoppa in och försöka. Men de gjorde jag ju såklart inte :)

Igår jobb-fotade jag för första gången vilket var riktigt kul. Dock var min syster med och hjälpte mig men de gick bra ändå :) det jag fotade var en massa barn till en show affisch. Kan inte visa bilderna men jag kanske kan lägga upp affischen när den är klar.
Jag satt och redigerade bilder heja dagen och åkte till djurmo på kvällen. Tjejerna räddade mitt lov och min kväll!! Just nu ligger jag och väntar på att dom andra ska vakna. Jag har nog inte vaknat efter nio en enda gång det här lovet.

Vad gjorde vi igår? Jo jag och Hanna satt i panik i ert hörn hos Lizette. Dom andra skrämde upp oss rejält och mitt hjärta gick i 340km/sek.....det var riktigt hemskt!!! Efter de gick vi iallafall ut till Lizettes kusin. Så stod vi där och frös ihjäl innan vi gick hem och myste hos Lizette. Fanny och olivia var också med och ja kommer sakna mina tjejer när jag åker alltså!! 2 dagar kvar....!!!!!

Bilder från dagarna;




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0