99 saker du kanske inte visste om mig! (tidsfördriv)

1. Tre namn jag lyssnar till:

Agge, Agnes, Wille

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag har utvecklats inom fotograferingen

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

ganska mycket...mest småsaker

4. Detta är jag rädd för:

ormar & råttor!!!....

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Lycka, bra humör och trygghet

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

slicka en toalettring, ta i en råtta el. orm, se riktiga skräckisar...

7. Detta tycker jag om att göra:

bla. fota, umgås med släkt & vänner

8. Detta vill jag göra just nu:
chilla

9. Bästa känslan:

att vara kär

10. Värsta känslan:

vänner som sviker...

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

humor, känslor, pålitlighet

12. Är jag kär just nu?

nja....

13. Jag vill gifta mig...
kanske när jag blir äldre ;)
14. Följande två saker vill jag göra innan jag dör:

åka uotmlands med mina älskade vänner, hoppa fallskärm
15. Min(a) käraste ägodel(ar):

MOBILEN, FAMILJEN, VÄNNERNA!
16. Något jag vill ha i julklapp:

pengar, Canon 600D, nya objektiv & tillbehör

17. Detta har jag på mig just nu:

träningsoverall
18. Favoritkläder:

jag vet inte?
19. Favoritdjur:

Misssseeee
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

hehe, jadu ;)

21. Favoritlåtar just nu:

Min spotify
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

varierar från dag till dag...

23. Stjärntecken:

oxe :D

24. En bok jag älskar:
jag vet inte...
25. En film jag älskar:

my sisters keeper... åå så sorglig
26. Tv-program jag gillar:

TOP MODEL!

27. Favoritdoft:

killparfym
28. Detta äter jag gärna:

grillat kött & potatisgratäng

29. Dricker helst:

Fanta Exotic

30. Favoritgodis:

allätare! :D

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

spanien (skaaa), thailand å nå annat varmt land
32. Färg på mina ögon:

blå?

33. Min längd:

1.59......

34. Jag tror på:

mig själv

35. Jag spelar:

handboll

36. Person jag beundrar:

ingenaning

37. Så här bor jag:

orkar inte förklara.............
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

några stycken.. haha

39. Det här tänder mig:
snygg, söt, charmig, snäll, skrattar ofta osv :)

40. Det här gör mig avtänd:

folk som ljuger och inte är sig själva :o

41. Favoritfärg:

viit, svart, typ alla (boring jag)

42. Favoritcitat:

vetit

43. En hemlighet jag vet:

de är en hemlis

44. Bästa present jag fått:

kommer inte ihåg

45. Senast köpta skiva:

oj, haha ingen aning

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

ögon färgen haha ;)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

jadu...

48. Udda förmåga/egenskap:

att kunna göra asfula miner

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en misssseeeee

50. Vad lyssnar du på just nu?
Kom och håll om mig - Timbuktu
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

CHILLAT → CHILLA
52. Var är dina föräldrar födda?

haha vetinte ;)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
senaste verisonen av spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang?

olikaa ;)

55. När badade du i en pool senast?
i somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

ja, hahahah! Skrev en egen i trean ;)

57. Hur många barn vill du ha?

2-3 kanske

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock, typ kiss..

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

-

60. Vad har du för TV-kanaler?

dom gamla vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?

MEN JA! :D
62. Har du busringt någon gång?

jo, flera gånger!

63. Har du fått felparkeringsböter?

nejnej ;)

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

jag vill, men problemet är att jag är höjdrädd

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Frankrike

66. Har du en egen trädgård?

haha nejj har med familjen eller något??

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

vne

68. Kan du alla orden i nationalsången?

haha nejjj

69. Badkar eller duschkabin?

badkar, :D

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

jadu

71. Favoritpizza?

kebab!!

72. Chips eller popcorn?

chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

om det kommer till användning, rött :)

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

nej? ;o

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nejj

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

emma å hennes mamma tror jag ;) subwayy!!

78. Favoritchoklad?

marabou mjölkschoklad!!

79. När röstade du senast?

...?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

äter inte tomater

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

jaaa!!!!!!

82. Är du bra på matlagning?

ohja ;)

83. Klarar du att tanka själv?

de tror jag nog ;)

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nejjnej

85. Pepsi eller Coca Cola?

pepsi :)

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej?

87. Vad var det senaste du handlade?

ett par byxor som jag lämnade tillbaka lika fort ;)

88. Har du kräkts offentligt?

njae
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? 
hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

med marcus var det så iallafall

91. Har du ringt något betalnummer?

nej??
92. Kan man vara vän med sitt ex?

ja, det är ju bra om man kan vara det ändå?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

faster

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

vetinte :D

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

agnes willman, kan inte ta emot ditt samtal just nu..blaablaaa (bajsgammalt, låter som en bebis!)

96. Vad har du i din väska?

just nu, inget

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

wordfeud

98. Vad är du tacksam för idag?

att jag fick en ledig helg

99. Var hittade du den här listan?

nån blogg ;)




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0