P-97/98

Helt vanlig skoldag. Har mått lite sådär idag men jag ska iallfall försöka vara med på matchen. Det kanske jag inte har sagt till er men vi har träningsmatch mot P-97/98 idag, dom tror att dom ska vinna men det tror inte jag! Dom tror att dom är bättre än ett steg fyra lag men njaaa, skulle inte tro de dåra (pinsamt om vi förlorar!!!!!!!)

Skickade nyss ut lillebrors cykel! Ja, han är ju såklart inte ute själv, Micke är med. Våren är ju här! Tog tillochmed skinnjackan idag!! Gud vad härligt!!! Jag älskar våren (bara för jag fyller år!) hihi. 
Ska göra svenskan snart oxå, sen äta, sen fixa och dona innan match. 


Fan vad fin du är! Blev jätte nöjd med bilderna, de va faktiskt första gången!
FOTO: jag!! MODELL: Julia Willman
NIKON D3000


Postat av: cornelia

sv: jätte fina bilder! Jätte bra jobbat för första gången! :D

Kram Cornelia

2011-03-23 @ 15:24:44
URL: http://corneliiaa.webblogg.se/
Postat av: moster

fin bild men tänk på att få med fötterna! :)

2011-03-25 @ 10:13:39
Postat av: matilda

Fin bild! :)

2011-03-27 @ 01:09:18
URL: http://matildaforsman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0