Tisdag den 26 juli

Idag har jag inget bestämt. Jag skulle vara med Ida men dom skulle till Lager så det gick inte. Jag ska nog städa och lite sånt idag. Jag röjde inte upp så mycket igår så jag fortsätter nog med de idag. Slänger in en outfit oxå! Tycker jag har blivit bra på de! :D

Ska försöka komma ut och fota lite någon dag! Var ett tag sen! Jag ska skaffa mig ett stativ så fort som möjligt. Det är bra till många saker! Jag har kollat runt på andra fotografers bloggar. Alla har ett stativ så det kanske är värt pengarna. Det kostar bara några hundralappar! Det ska jag skaffa! Jag har inte tänkt på att det är ganska billigt! Nu blev jag glad! :D


kvalitén blev jätte konstig...


Postat av: Emma

Jag har ett Hama star 61 och det kostade kring 300-400, och jag är super nöjd! ;)

2011-07-26 @ 12:51:46
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0