8 saker du förmodligen inte vet om mig!

  1. Jag har haft riktigt dåligt självförtroende. (Blev mycket bättre när jag började sjuan.)
  2. Jag kommer in i perioder då jag har jätte bra ordning på mitt rum men som aldrig håller i sig i en längre tid.
  3. Jag har spelat fotboll sen jag var typ 7-8 år, men slutade för ca tre år sedan.
  4. Jag bäddar alltid om sängen innan jag ska lägga mig. T.ex. att lakanet har lossnat eller att det inte ligger som det ska, så river jag upp allt i sängen och fixar det.
  5. Jag är 10 år äldre än min lillebror.
  6. Jag vill bli fotograf men vet inte hur mycket man ska börja med... såna där planerade fotograferingar kanske inte är något för mig....det visar sig.
  7. Jag har nästan alltid varit den minsta i familjen, innan min lillebror föddes (4år sedan).
  8. Jag ska åka atmosfear, fritt fall och tilit innan jag dör! :-D


Nu har ni fått 8 helt ointressanta punkter om mig. Nu ska jag krypa ner i sängen. Klockan går och den är snart ett. Godnatt sötnosar!! Ska försöka komma ut och fota någon dag! :)




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0