dåligt med bloggande på min sida!

finns inte så mycket att skriva om idag, eller juste, jag va på kupolen med Emma och Lizette. Köpte BARA saker på rean! Fan va grymt! Älskar rean!! Köpte en grå bolero och en blåochvit randig typ blus. Och ett par örhängen oxå. Höll på att glömma dom ;) de är bara vanliga runda vita :)

Imorgon (torsdag) har jag utvecklingssamtal. Går kort-kort dag. Börjar 10 slutar 12. Utvecklingssamtal 14.30 tror jag de va.

På fredag har vi SO-prov. Vet faktiskt inte om de kommer gå bra eller inte. Men hoppas på bra!! Och bra menar jag ju såklart typ inga fel. Men bara jag blir Godkänd så är jag nöjd. Visst satsar jag ju på högre men i vissa ämnen är man ju lite sämre än andra.
För att göra min fredag bra så drar jag mig till Gustafs på en liten rundtur! Hihi, jag ska med Olivia hem och sover där från fredag till lördag. Och på lördag åker vi till Maserhallen vid 12 och springer med laget. Sen är vi matchvärdar i maserhallen. Jag älskar att springa ute! Jag ska börja med de. Att om jag har tråkigt ska jag ut och springa. De är såååå härligt!! Älskar de! Man blir så pigg och man kan bara släppa allt annat och bara springa och tänka på allt!
Nu väntar plugg, men tror jag gör mer imon. Orkar inte så mycke mer idag.

pussss


foto by agnes



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0