Top Model

Som ni har märkt har det kommit några konstiga och tråkiga inlägg på senaste tiden. Dom är tidsinställda bara för att det inte ska vara helt dött på bloggen. Så kommer jag göra om jag känner att det blir mycket med allt. 

Idag har jag varit i skolan och efter det tränade jag. Hann inte hem emellan och det kommer jag nog inte göra resten av tiden som jag åker buss. På träningen gick det riktigt bra för mig tycker jag! Det va helt awesome! Det var inte mycket som gick fel och jag är så stolt över mig själv!! Är sjukt taggad för SM i helgen! Jo men visst, ni läste helt rätt! Det är SM i helgen igen! Men nu är det våran tur att spela!

Just nu ligger jag och kollar på Top Model. Jag tycker att Kasia ska vinna! 


Kollar du på det? Vilken är din favorit?



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0