Chill tisdag!

Har inte hänt så mycket idag. Vi fick hoppa över två lektioner och de va awesome. Fast jag stannade kvar med dom andra och började sticka. (det va träslöjden som var inställd)

Om cirkus en timme ska jag dra mig till bussen igen och åka på träning. Fy tusan vad jag hatar att åka buss!! Om jag skulle ha haft en privatbuss utan massa andra människor på skulle det va askalas. Och om jag skulle få sätta ut egna busshållplatser. HAHA, drömma kan man ju alltid....

Idag på idrotten stukade jag lillfingret för första gången. Ganska stolt faktiskt. Nu tycker ni att jag är helt borta men jag kan inte stuka något men nu gjorde jag det!! :D dock en lätt stukning men men ;)

vad mycket jag skriver hela tiden!! Baraa pladdrar på om ingenting haha, Ni får ha det bra och ta det lugnt ute, det kan vara extremt halt!! CYA




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0