Sometimes it last in love but sometimes it hurts instead

1. Mitt premium har gått ut på spotify....
2. Jag är så förbannat trött....
3. Jag har ingen p&l biljett än....
4. Jag har varken tid eller inspiration till att blogga om något vettigt....
5. Handbollssäsongen närmar sig sitt slut....
6. Jag har massa prov som måste göras....

De va de tråkiga.... Nu till de lite roligare;

1. Våren närmar sig sakta men säkert!
2. Jag använder instagram heeeeela tiden!
3. Jag vill ha sommar...
4. ...så jag kan klä mig i galna färger och kläder!
5. Första konfirmations lägret i helgen....är dock jätte enormt nervös!
6. Livet rullar på så bra nu! Har underbara människor runt omkring mig och dom är så underbara och dom är guld värda!

Så nu vet ni lite hur de ligger till :)




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0