överallt förutom hemma

Idag är det tisdag och jag är borta (som vanligt) hela dan. Först skola sen träning nästan direkt efter och jag hinner inte hem. Kom hem för typ en timme sen men har inte kommit in i duschen än. Jag ska göra det nu tror jag..

Jag funderar på att skapa ett samarbete med något företag eller liknande? Är det någon som har provat det någon gång? Funkar det? Vad gör man när man skapar ett riktigt samarbete? 

Vi höres imorgon!! har lite att göra, mycket som händer nästa vecka.. får se om jag hinner med bloggen.. De visar sig :) Ha de gött!!

Något som står hööööögst upp på önskelistan just nu är; 


inrednings kamera


Vinröda Dr. Martens!!!!!!


alla dessa Jeffery Campbell skor i alla dess färger!! döööör så snyggt!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0