Onsdag 25/1

Idag har jag varit i skolan från åtta till typ tre. Kom hem vid fyra. Har pluggat hela dagen och jag är klar med engelskan, har räknat ikapp i matten och skrivit ikapp i son. Har varit med mamma på kupolen och lite så också. Hon ska göra ett ganska stort pyssel.. blir spännande att se resultatet!

Eftersom jag inte tvättade håret igår så måste jag göra det idag så jag ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag röjja upp lite kläder på mitt rum osv. innan jag lägger mig, känns som en tidig kväll ikväll! Ska till framtidsmuseet på någon energijakt eller något imorgon bitti så min sovmorgon försvann som en fis i rymden..

Jag har ganska mycket på nu och bloggen kommer läggas ett steg bakom allt. Men ni når mig fortfarande här, på facebook och på min mail! Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0