Välkommen träningsvärk!

Var ute och sprang igår och idag har jag träningsvärk. Jag har träningsvärk i magen och i benen. Eller de kanske inte är träningsvärk, eller om man kan ha de i knäna så har jag iallafall de. Fast mina knän krånglar ju också så de kanske är de. Men iallafall så sprang jag runt sportfältet igår. Ganska stolt eftersom jag inte sprungit ute på huuuuur länge som helst. Men igår gjorde jag de! Kan säga att jag behövde springturen för nästa helg. hehe.. 

Idag ska jag ha en chill dag, eftersom jag inte haft de på lovet...haha, jag har tagit de lungt typ varje dag! Ska plugga idag iallafall, skulle ha gjort huuuur mycket som helst nu på lovet men har jag gjort de? nej. 

Skulle vilja åka tillbaka till den varma sidan av bollen vi bor på! Se hur härligt det ser ut!;




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0