Internet vill inte samarbeta

Internet krånglade igår så därför har det varit ganska dött här. Idag har jag iallafall hunnit vara ner på kupolen och fixat present, köpt lite inredning och hängt undan kläder (bilderna där nere). Nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig något att äta. Ikväll blir det bio, the hunger games, jag har hört att den är bra så de hoppas vi på! Idag är det också fredag den 13 så jag hoppas jag klarar mig från alla oturssaker som kan hända.

Tog fram gitarren igår igen, va ett tag sen jag spelade på den. Hittade även en låt som jag och Hanna skrev i sjuan, så jag spelade den för de mesta. Kom också på att det va ganska kul att spela!

Hoppas ni har en bra dag med inte allt för mycket otur! Vi hörs förmodligen senare! Kramis ♡




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0