Dålig update!

Förlåt för dålig uppdatering. Det har varit mycket och jag har inte riktigt hunnit med allt. De har varit mycket i skolan och träningar så då har bloggen skjutits undan. Inge bra! Men nu är jag tillbaka och tänkte skriva med än vad jag brukar. Vad tycker ni om de? :) 

Det ramlar in anmälningar till veckans blogg. Just nu är det 11 stycken och jag hoppas på fler!! Jag trodde de skulle bara skulle vara 2-3 st men 11 är ju toppen! Tävlingen avslutas nästa söndag så ni har tid på er att anmäla er. Jag kommer lotta fram vinnaren. Dom som länkar får en extra lapp. Jag ska köra igång en till veckans blogg tävling efter den här så håll utkik!! 

Nu i helgen är det Junior SM här i Borlänge. Jag är då för liten för att spela men jag ska försöka ta mig dit och kika. Va där idag och kolla. Nog om de. Nu ska jag fortsätta njuta med min godispåse och min spotifylista! Ha en trevlig helg! Subscribe min spotify här!


Foto & Redigering: Agnes Willman (jag) | Modell: Julia Willman


Postat av: Emma

Cool bild ;D

2011-09-24 @ 20:41:06
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0