- Fullt upp! -

Har inte hunnit med bloggen. Förlåt!! Jag ska försöka komma igång igen men jag har noll inspiration till nånting... 
Fotningen går inte som jag vill.. Jag har ingen tid över och jag vet inte vad jag vill komma med den. Jag vet inte om jag vill bli fotograf eller om jag bara vill ha de som intresse.. Men de är de att när det väl blir bra, så blir jag så stolt över mig själv! Och jag älskar att hålla i en kamera!! Skulle behöva lite peppning av er bloggläsare känner jag.

Idag har jag iallafall varit i Maserhallen hela dagen. Det har varit mycket handboll många dagar nu och nu har jag även börjat dömma. Dömde klasshandbollens femmor i kvartsfinal och semifinal. De gick bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt :) 

Ska fortsätta njuta av min lördagskväll med Amanda Fondell i högtalarna!




Postat av: moster

du ska då iaf inte gå på medieprogrammet vad du än gör om du vill bli fotogtaf. du får inte ur nånting av det. Fundera inte ens på medieprogrammet. snälla. :)

2011-10-15 @ 22:51:11
Postat av: Anonym

klart du ska bli fotograf!!!!!!!!!!!;)

2011-10-15 @ 23:08:59
Postat av: els

du är ju grym att fota!

2011-10-16 @ 17:48:23
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: EMMA

Redigera bilderna på mig!!! :D

2011-10-17 @ 18:15:39
URL: http://mylifebyemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0