Oj, så långt det blev!

Har inte bloggat på ett tag nu, slängde in en bild i morse bara. Efter skolan idag hängde jag med Amanda och några i hennes klass till maserhallen och latjade lite med en handboll. Sen gick jag och amanda hem till henne och bara chillade! Det var nästintill knäpptyst men oj så mysigt det va! Mamma kom och hämtade mig och vi åkte vidare till kupolen för att handla. Skulle inte köpa något annat än mat men vi kom hem med ett par nya skor till mig och stjärnor till våra lampor. Fått upp en stjärna i fönstret och det börjar bli lite julstämning i huset. Första advent var det igår också.

SM i helgen gick sådär. Vi åkte ur men spelade grymt mycket bättre än i steg1. Jag har också kommit på hur mycket handboll betyder för mig. Jag kom i en så kallad svacka för någon månad sen. Då gick allt åt pipsvängen. Ingenting gick som jag ville på träningarna och jag kände att jag inte ville nå mer. Jag pratade med mamma om det och hon sa att jag skulle träna nån månad till och känna efter på riktigt. Och tack gode gud att hon övertalade mig!!! För om jag hade slutat på handboll hade jag aldrig haft så kul som på matcherna i helgen. Och hur ska jag hålla igång? Springa ute, nej de kan jag inte pga mina knän. Det är när det går bra och man har rätt inställning som det blir kul. Så hamnar ni i en svacka, fortsätt kämpa!!


Det var inte riktigt meningen att det skulle bli såhär långt så jag avslutar nog med några bilder från helgen!




Är så otroligt snygg när jag spelar...(skämt åsido)



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0