jag & bloggen

jag är ur dålig på att blogga men jag sitter nästan aldrig vid datorn mer. Det är verkligen FULLT upp. Med skola, med träning, med allt!! Jag har fotat lucas, en häst, och ni kommer få se bilderna inom en snar framitd...!

på tal om framtid... vad ska man bli när man blir stor? Jag har ställt mig den frågan ganska ofta nu men jag får liksom aldrig något riktigt svar. Jag vill hålla på med foto men jag har ju inte dom kunskaperna och det känns helt meningslöst att försöka satsa på något som kanske inte håller. Vad vill du bli när du blir stor? ♥





Postat av: Faster

Ja du Agnes...vad vill jag bli när jag blir stor?! Jag gick barn och fritid och idag har jag utbildat om mig till undersköterska...så ta det som du tycker känns mest intressant så blir det iaf en lättare skola gång. Kan alltid börja plugga annat senare=) Kram

2011-05-27 @ 17:44:51

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0