MÅSTE LÄSAS!!

HAHA! jag glömde berätta en sak!!

{När jag, Emma, Lizette, Olivia, Hanna och Olivia satt och spelade kort idag, så satt jag på en egen bänk som jag hade dragit dit. Jag hade benen på andra bänken. Då tänker ni att oj vad kul men de va inte de jag menade. Iallafall, vi satt och spelade kort och plötsligt känner jag hur bänken försvinner. Efter 5 sekunder känner jag hela bänken försvinna och jag dunsar ner på golvet! Jag hänger kvar med benen och sen kollar jag upp, då ser jag att alla sitter och asgarvar och sen kommer emma och kikar upp vid bordskanten!! Som tur var var det inte så många som såg. Fast två minuter senare, alltså när jag hade satt mig igen, kommer hela 8D! Haha! Gud vad kul de va! Jag tror att hon som drog undan bänken tyckte det var pinsammare än vad jag tyckte! Herregud! Jag skrattade så jag grät!!}

Det var bara de jag ville säga, hejdå! :)



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0