åå vad glad jag blir!!

besöks rekord igår!! 46 läsare!!! Gud vad jag är glad! Älskar mina läsare! Fortsätt läs! Toppen! Ni har gjort det roligare att blogga och alla som kommenterar och säger att jag är duktig! Det värmer jätte mycket! Jag blir så glad! (det är inte många, typ ingen, på bloggen men många i verkligheten!!) 
Igår kom jag på hur mycket jag kan utveckla mitt foto intresse! Jag ska ta med mig Julia ut någon annan dag och fota! Jag har många ideér, men måste först utveckla ideérna lite :) 

Nu ska jag käka halstabletter och fixa skol arbetet! byeebyeee!!


FOTO: Jag!! MODELL: Julia Willman
Nikon D3000


Postat av: moster

fötterfötterfötter! :)

2011-03-25 @ 10:15:11
Postat av: agnes

Moster: hon hade fula skor så vi tog inte med fötterna ;-)

2011-03-25 @ 13:32:31
URL: http://agnesfredrikamaria.blogg.se/
Postat av: Sverreline

Excellent site.

2011-08-29 @ 09:54:56
URL: http://sverreline.blogocial.com

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0