Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov och det invigdes av en jättemysig kväll med mina underbara flickor! Jag har haft jätte kul&trevligt. Tack för en bra början på sommaren flickor! Jag hade ingen kamera med mig men det togs massa kort av andra så vi får se om det kommer upp några senare.

Idag ska jag vara med kusin Ida. Jag är jätte trött och känner mig hur seg som helst. Det är träning ikväll och cup i helgen. Det känns som mitt sommarlov bara består av träningar och sånt jag måste göra fast det egentligen inte gör de... jag vill ha sommarlov i minst ett halv år känns det som.

Jag håller på att rensa ur eller städa min garderob. Det ser förhemskt ut i den. Jag ska nog göra klart de nu innan jag ska möta Ida :) Ha en bra sommar och en fortsatt bra dag :) Kramisar




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0