nere på botten

Det känns som jag ligger på botten just nu. Jag vill fota kompisar men jag har ingen inspiration. Det står still i huvudet!! Är tacksam för hjälp! Jag har några ''teman'' jag ska försöka hålla mig till. Jag kikar runt på massa olika bloggar.

En tjej som jag tycker ska få lite extra uppmärksamhet är Cornelia! Hon får mig att känna att det finns hopp om att bli en duktig fotograf. Hon ger mig inspiration till några fotograferingar och hon ger mig inspiration till att fortsätta, att inte ge upp. Kolla in hennes blogg! Klicka här



Postat av: Anonym





Beror på temat du e ute efter men om du vill kan jag höra av mig när jag ska till stallet. Moa å jag ska ut och rida lite=) Kram Faster Stina



2011-06-22 @ 22:35:48

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0