självporträtt → plåtning

Kom på kläder och smink osv till jag skulle fota självporträtt men det funkade inte så jag gjorde om det till en plåtning. Jag fick inspiration av Elin Keros Alice i Underlandet. Jag har gjort om det ganska mycket eftersom jag inte vill göra de någon annan redan gjort. Spännande!! Hoppas på att få göra de inom en snar framtid ;)

Nu har jag setat uppe vid datorn tillräckligt. Jag ska lägga mig nu så jag orkar med morgondagen! Jag har nämligen bestämt mig för att ligga ute i solen nästan hela dagen imon. Vi får se hur det går!! Klarade knappt en timme idag. Jag vill att min mage ska bli lika brun som mina armar. Ni ska få se en bild så fort jag orkar ta någon så får ni se vad jag menar ;)

Inatt sov jag hos Lizette. Vi har inte träffats på hela sommaren och jag tyckte det var dags nu! Vi pratade lite och idag åkte vi ring. Jag vågade inget annat. hehe... Jag gillar inte att komma under vattnet med huvudet när jag inte är beredd på det. Jag har varit med om det när jag var liten och inte kunde simma så jag vill inte råka ut för det igen. Men jag kan bada! Jag älskar att bada när det är bra vattentemperatur!! :)

Ojojoj, det blev ett långt inlägg dethär! Jag hade kanske mycket att säga! :) Nu ska jag som sagt gå och lägga mig. Kanske slår på en film eller något. Vi får se :)

Nattinatti! ♥


Självporträtt med stativ!
förresten! mamma hittade ett motljus skydd till kameran! Ett HB-32.



Postat av: Ice Thorslund

fan va fin !!!

2011-08-05 @ 22:16:47
Postat av: eb

Fin bild :) vart är klänningen köpt?

2011-08-06 @ 00:03:11
URL: http://emmaborg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0