mysigt

ska lägga mig i sängen och kika TV. ska först få i mig något litet i magen och borsta tänderna osv.
min dag idag har iallafall varit upp&ner. först förstörde SO:n min morgon, sen hade vi hål. då blev jag lite gladare men sen hade vi NO och då va jag inte så glad längre.. asså, lärarna i NO&SO är de lärare jag ogillar mest.. ämnena kanske skulle vara roligare om vi hade lite bättre lärare.. menmen, bara att göra de bästa av situationen.. nu har jag setat alledeles för länge med detta inlägg, haha. nu ska jag dra! :) tar snart kväller oxå.. nattinatti!
[dålig kvalité på webben...]
söt liten jag på kvällskvisten! med min älskade&sköna reebook tröja! ♥
älskar den, sååå skön å sova i!! ni antecknar va?!


Postat av: sandra

har veckans blogg tävling , kika gärna in och va med ! :)

2011-02-21 @ 22:55:01
URL: http://sass

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0