agnes fredrika maria willman

Ålder: 13
Födelsedag: 8 Maj
Födelseår: 1997
Längd: 1.57
Ögonfärg: Blå
Intressen förutom kompisar: Foto, 'pyssla' ex. fixa bilder eller pyssla med händerna
Sport: Handboll
Jag skriver om: Mina dagar, Åsikter och lite annat
Jag bloggar för att: Det är kul och jag ser min blogg som ett ställe där jag kan skriva av mig.
Min blogg design är gjord av: Mig själv.
Andra bloggar jag läser: Cornelia, Lisa, Julia, Sandra, Mamma.
Vad jag tycker om att läsa om: Det är lite olika saker. Men de mesta.
Mina biologiska föräldrar och syskon är: Mamma Frida, Pappa Jonas, syster Julia och min lillebror Gottfrid
Mina föräldrar är: Skilda
Jag träffar oftast: Min mamma och min syster och min bror
Jag bor hos: Mamma
Lite om mig dåra.. har inte så mycket annat att skriva om.
Kom ihåg att jag är med i veckans blogg tävlingen! :) 
http://corneliiaa.webblogg.se/!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0