Morgon mys!

Sitter och myser i min morgonrock. Tack så hemskt mycket för alla julklappar! Fick nästan allt jag önskade mig. JAg glömde förresten två saker igår. Jag fick ju en mössa av moster och en FOTObok av yster syster!!!

Idag mår jag bättre. Jag hade problem att sova igår men somnade tillslut. Jag hostade och hostade. Mamma kom in med slemlösande och jag tog det två ggr under kvällen igår men det hjälpte inte så värst mycket. Men jag känner att det börjar värka nu. Alla sorters nässpray har jag också provat men det funkade bara i ena näsborren. Skönt att vara sjuk under julen... Tror jag hade lite smått feber någon gång igår också..

JAJA, nog om det. Idag ska vi till farbror igen, 2 år sen idag! Kan fortfarande inte tro att det är sant. Gud så vi saknar dig! Du var den mysigaste och busigaste farbrorn och helt plötsligt bara försvann du från oss. Du ska veta att du är ÄLSKAD & SAKNAD nu och föralltid!! ♥♥♥


♥♥♥


Postat av: faster Stina

SÅ fint skrivet om bror...Saknaden gör ont än.<3 <3 sen senare Kram

2011-12-25 @ 10:48:03
Postat av: anonym

Vad har hänt med din farbror hur dog han. . .?:-(

2011-12-25 @ 11:39:09
Postat av: JuO kNow my nAme...S

Fint skrivet om våran bror och far-/morbror...

2011-12-27 @ 02:01:45

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0