Mellandagsrea och 1 decimeter kortare

Emma frågade om jag ville med henne på mellandagsrean så vi får se om jag åker ner lite senare. Var nyss och klippte mig, tog det som behövdes och det blev cirkus 1 decimeter!! Håret är typ till axlarna nu men det blev bra ändå. Saknar mitt långa hår men det växer ut snart igen. Och vart har snön tagit vägen mina vänner? Det är väl december och inte mars? Vill ju ha lite vinter iallafall..

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska fortsätta lite på mitt och mammas påbörjade 1000 bitars pussel (måste skicka ett sms till henne och skryta om att jag hittade den sista kantbiten, haha). Ha en bra dag och håll i hatten för det blåser nå enormt!


bilden är från mosters facebook



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0