svääääääng!

Jag och amanda krockade igår och vi båda flög över styret. Det gick bra men jag har ett stort skrubbsår på knäet/smalbenet, två svullna tår och lite små sår här och var!! Amanda klarade sig dock mycket bättre och det är jag glad över eftersom det var jag som svängde in i henne..
Idag ska vi dra ut och fota. Vi ska vänta på emma som ska vara med och assistera mig :) Det blir grymt!!! :D
Hörs sen! :*
bild i repris tror jag ;)


Postat av: sanna och wilma

Hej!

Vi har en "dagensblogg" tävling på vår blogg, kika in och anmäl dig. Det enda du behöver göra är att kommentera i inlägget att du är med :-)

Vem vill inte att sin blogg visas upp ;)

KRAM Sanna och Wilma

2011-08-27 @ 18:17:37
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0