Solen som ramlat ner på marken

Det har regnat i stort sett hela dagen. Det har duggat och spö regnat och jag har inte sett solen en enda gång idag! Det är inte bra!!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Va och klippte mig vid 14.00. Klippte inte så mycket men fick bort de slitna! De va de bästa. Jag va med mamma och handlade för en stund sen. Det har inte hänt så mycket mer idag.



Postat av: cornelia

Hej! Har precis lagt ut nya bider från plåtningen med Isabella! Ta en titt och tyck till! :D

Kram! <3

2011-04-26 @ 19:14:50
URL: http://corneliiaa.webblogg.se/
Postat av: stina

Det är bara för att det inte ska bli eld förbud och samtidigt hålla undan lite pollen=)

2011-04-26 @ 19:22:46

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0