18.3°

I skuggan!
Helt sjukt vad varmt det är! Vid påsk förra året va de minus grader, kan ni tänka er de?! Det kan iallafall inte jag!

Mathilda kommer snart. Gud vad längesen vi träffades. Ska bli superskoj! Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något. Jag vaknade för en gång skull senare än 8-8.30 idag! Gottfrid kom in och väckte mig vid halv tio. Det blev sent igår. Jag kollade på sista Eva&Adam filmen. Har nördat igenom hela serien och långfilmen för typ sjuttioelfte gången! ;)

Nu ska jag bädda sängen och hänga in lite kläder i garderoben, innan mathilda kommer. Förresten så ska jag ta kort och lägga in vad jag fick med mig hem från kupolen igår! :)

Herregud vad långt inlägg, för att vara mig alltså! ;)

Agnes




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0